Klantenservice
Het team van debiljartshop.nl staat altijd voor u klaar. 
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben we onze meest gestelde vragen alvast onderaan de pagina opgesomt om uw vraag hopelijk direct te beantwoorden.

Heeft u vraag die er niet tussenstaat of over het bestelproces, de levertijd of over de werking van uw geleverde product? Alle vragen zijn uiteraard welkom! Vul met een duidelijk omschrijving het contactformulier in, zodat onze medewerkers het goed kunnen uitzoeken en met een passend antwoord kunnen komen. Wij proberen op werkdagen altijd binnen 24 uur met een antwoord te komen. 
 
De bestelling is niet helemaal naar wens? 
U heeft een product besteld en het is toch niet helemaal wat u er van het verwacht of misschien heeft u het dubbel. Geen probleem u mag uw product gewoon retour naar ons retouradres sturen mits het niet beschadigd is. Vermeld hierbij wel duidelijk uw ordernummer!
 
De producten dienen wel binnen 14 werkdagen retour te gestuurd te worden. Uiteraard dienen de artikelen en verpakking onbeschadigd te zijn. Uitgezonderd zijn artikelen die speciaal voor u zijn bewerkt of speciaal voor u zijn besteld. Binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending, wordt het verschuldigde bedrag aan u teruggestort. De kosten van montage en verzend/retour verzendkosten komen voor eigen rekening. Voor pakket post zijn de reguliere verzendkosten terug te vinden bij de pakketdienst.
 
Als een artikel niet goed of verkeerd geleverd is, wordt het totale aankoopbedrag terugbetaald. U dient het artikel dan wel binnen 14 dagen terug te sturen nadat u uw klacht aan ons heb gemeld. Het artikel en de verpakking moeten daarbij uiteraard onbeschadigd en in originele staat zijn. Mocht het product beschadigd zijn dan kan de retourzending niet geaccepteerd worden en vindt er geen refund van het aankoopbedrag plaats of er kunnen eventuele kosten in rekening worden gebracht voor het herstel.
 
Let op: Wij kunnen helaas uw bestelde producten niet kosteloos voor u omruilen en verzoeken u hierbij het product aan ons te retourneren (zie retouradres) en vervolgens het juiste product via onze webshop opnieuw te bestellen.

Vragen/klachten? Bekijk allereerst of uw vraag niet al tussen onze meest gestelde vragen staat! Zo niet, dan kunt u het contactformulier invullen of uw opmerking of klacht mailen naar [email protected]. Vermeld altijd uw ordernummer (mits u reeds een bestelling heeft geplaatst)
 
Retouradres:
World Of Billiard
T.a.v.: Klantenservice
Waarderweg 94
2031 BR Haarlem

(retouradres is geen bezoekadres)

 
Telefonisch: U kunt ons op werkdagen bellen van 10.00 tot 16.00 uur op tel. 0299 242007
(Momenteel zijn wij tijdelijk gesloten en kunnen geen bestellingen aannemen)     

Bekijk hieronder onze meest gestelde vragen:
1 Vragen over biljart:
1.1 Wat is het meest gekozen gramsgewicht van een biljartkeu?

520 gram

2 Vragen over pool:
2.1 Is een 2 delige keu speelklaar?

ja

3 Vragen over snooker:
4 Vragen over biljartlakens:
4.1 Wat is het formaat van de lakens?

Wij leveren elk laken op getoonde rolbreedte en per strekkende meter. Wilt u 3 meter laken bestellen dan vult u bij 'aantal' 3 in.

5 Vragen over biljartballen:
5.1 Hoe kies ik de juiste maat bal voor mijn tafel?

Bereken de bandhoogte in mm (vanaf laken tot de band, waar deze de bal raakt) gedeeld door 0,613 = diameter bal

6 Vragen over handschoenen:
6.1 Welke handschoen moet ik nemen (RHP of LHP)

Als u de keu stoot met de rechterhand, dan bent u een Rechts Handige Speler (RHP) en ontvangt u een handschoen voor de linkerhand en als u de keu stoot met de linkerhand dan bent u een Links Handige Speler (LHP) en ontvangt u een handschoen voor de rechterhand.

 

Voor alle duidelijkheid:

RHP-LHP

 

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »